Hej, har mina Almgrens snabb skridskor som jag gillar. Har dock börjat fundera på det här med lös häl och att modifiera mina befintliga skridskor för detta. Ser inte poängen med att behöva köpa ett par helt nya skridskor när det borde fungera lika väl med de jag har. Visst, de är lite bredare upptill på fotplattan jmf med de mer slimmade löshälsskridskor som säljs idag samt att man får lösa fastsättningen av löshälsbindningen på ngt sätt eftersom skruvhålen inte passar by default.
Undrar därför om ngn annan har gjort detta och har lust dela med sig av erfarenheter, val av bindning, mm. mm. Alla synpunkter och kommentarer är nyttiga att få innan jag börjar borra, slipa och modifiera allt för mkt.
Har inte ännu läst så mkt om att ngn gjort detta, så kanske det finns ngn hake jag förbisett?
Ha de
J
Undrar därför om ngn annan har gjort detta och har lust dela med sig av erfarenheter, val av bindning, mm. mm. Alla synpunkter och kommentarer är nyttiga att få innan jag börjar borra, slipa och modifiera allt för mkt.
Har inte ännu läst så mkt om att ngn gjort detta, så kanske det finns ngn hake jag förbisett?
Ha de
J