Olle H; sa:... Dödskalleberget. ... och dessutom i fin miljö
Tusental röda myror eller?
Olle H; sa:... Dödskalleberget. ... och dessutom i fin miljö
fling; sa:Du får ursäkta, Håkan, men jag gissar (lite arrogant, baserat på dina inlägg i denna tråd) att du inte klättrar särskilt mycket, och när du gör det så spelar det ingen roll var.
Olle H; sa:Håkan Borg borde tagga ner och komma med konstruktiva förslag istället. Har du varit vid Dödskalleberget överhuvudtaget?
pppp3k; sa:Olle H; sa:... Dödskalleberget. ... och dessutom i fin miljö
Tusental röda myror eller?
hakan_l_borg; sa:fling; sa:Du får ursäkta, Håkan, men jag gissar (lite arrogant, baserat på dina inlägg i denna tråd) att du inte klättrar särskilt mycket, och när du gör det så spelar det ingen roll var.
För din info har jag klättrat i åtminstonde 5 år, mestadels i Häggsta, Vårdberget, Grönbrink. Ej så mycket vid Tyresö främst av bekvämlighetsskäl. Jag har också klättrat med UCPA vid Sormiou, och inomhus så kan du träffa mig på Klätterverket där jag brukar lösa medlemsskap eller i Solna. Jag måste verkligen säga att du verkar vara en arrogant skit som knappast förbättrar mina möjligheter att utöva klättring så dra in snoken och håll käft om du inte har nått bättre att komma med.
Mezzner; sa:Ska jag förstå det som att du förespråkar en mer diplomatisk och mjuk stil i diskussioner och förhandlingar?
Mezzner; sa:Jo, det har du ju visat prov på ovan.
Mezzner; sa:Men belöna aldrig den som visat att han är "fiende".
Inledningsvis är det dock alltid rätt med en generös och trevlig hållning, men man måste reagera när detta inte besvaras på ett juste sätt.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Börja klättra på allvar | Klättring allmänt | 9 |