Liknande problem med Haglöfs
Jag har köpt 2 haglöfs saker det senaste året och har efter mkt övervägande tillslut kommit fram till att Nej nu räcker det.
nu köper jag inte Haglöfs mer.
jag köpte en orc 25 och en haglöfs zleep 5x
orc 25an var dels fel ihopmonterad dels lite klantigt konstruerad när det gäller dragkedjan till topplocket.
man måste vara skapt som en ål för att kunna hämta saker i topplocket när ryggsäcken är full. hade de bara flyttat dragkedjan 1 cm uppåt hade detta underlättat avsevärt.
jag ringde till haglöfs för att påpeka detta och fick prata med en ansvarig på just ryggsäckar.
fick en jättebra respons från den personen, och tänkte men då kan vi ju samtidigt ta problemen jag har med min haglöfs sovsäck. (löparen fastnar ofta i dragkedjan altså inte i tyget utan i sjävla dragkedjan) tyvärr så var han inte ansvarig för sovsäckar, men hans kollega som var det hette [namn] och fanns inne och jag skulle få tala med honom och fick numret för att ringa med en gång.
jag ringde och ingen svarade, jaja han kanske var tvungen att göra ngt eller någonting. inte alltid man kan ta telefon. efter att i flera dagar och ett antal (ca 12-15) samtal försökt få kontakt med personen ifråga så gav jag tillslut upp.
då bestämde jag mig för aldrig mer haglöfs.
de har definitivt förlorat mig som kund.
så tyvärr får jag nog säga att i mina ögon har de gått från ett bra pålitligt företag till något man lika gärna kan slänga i skräpkorgen.
Jag har köpt 2 haglöfs saker det senaste året och har efter mkt övervägande tillslut kommit fram till att Nej nu räcker det.
nu köper jag inte Haglöfs mer.
jag köpte en orc 25 och en haglöfs zleep 5x
orc 25an var dels fel ihopmonterad dels lite klantigt konstruerad när det gäller dragkedjan till topplocket.
man måste vara skapt som en ål för att kunna hämta saker i topplocket när ryggsäcken är full. hade de bara flyttat dragkedjan 1 cm uppåt hade detta underlättat avsevärt.
jag ringde till haglöfs för att påpeka detta och fick prata med en ansvarig på just ryggsäckar.
fick en jättebra respons från den personen, och tänkte men då kan vi ju samtidigt ta problemen jag har med min haglöfs sovsäck. (löparen fastnar ofta i dragkedjan altså inte i tyget utan i sjävla dragkedjan) tyvärr så var han inte ansvarig för sovsäckar, men hans kollega som var det hette [namn] och fanns inne och jag skulle få tala med honom och fick numret för att ringa med en gång.
jag ringde och ingen svarade, jaja han kanske var tvungen att göra ngt eller någonting. inte alltid man kan ta telefon. efter att i flera dagar och ett antal (ca 12-15) samtal försökt få kontakt med personen ifråga så gav jag tillslut upp.
då bestämde jag mig för aldrig mer haglöfs.
de har definitivt förlorat mig som kund.
så tyvärr får jag nog säga att i mina ögon har de gått från ett bra pålitligt företag till något man lika gärna kan slänga i skräpkorgen.