• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitetsvänner Göteborgsområdet

Jag fick idag reda på att jag lovat bort mig på en 40års fest, det var som tur var inte min egna för det hade ju varit lite dumt att glömma av.

Så jag får tyvärr hoppa över denna gången, :(

nyligen hemkommen från Island :) Såg att tråden tagit rejäl fart. kul! Hur vore det om man kanske kunde bestämma en höstvandring i god tid. Förhoppningsvis kan ju september och en bit in i oktober vara jättefint. Bohusleden har jag vandrat en del på. Svartedalen är ju trevligt. Men som någon skrev så vore det väl bäst om det gick åka kollektivt till både start och mål Jag äger ingen bil, bara cykel ;)

Vad säger ni? kanske något i slutet av månaden?

// Niklas 25, Gbg

Jag hänger nog gärna med också. Kanske cykla dit vi ska vandra. Annars tycker jag det låter bra att åka kollektivt, så slipper vi gå i cirkel. Jag är nyfiken på Svartedalen, cyklade igenom där i somras och tyckte det var fint. Men Bohusleden är också ett bra förslag (fast lång :)).

Jag funderar på att gå en del sträcka på Bohusleden helgen 3-4 oktober. Är öppen för idèer. Nån mer som vill ha sällskap så går det ju jättebra. Verkar jag bli ensam går jag Jonsered-Angereds kyrka 11 km. Finns kollektiv förbindelser från både start och mål.

Ingen som planerar Vildmarksleden? Då menar jag inte speed-versionen i grann-topic, utan mer sansad vandring (och gratis sådan)? Den leden är ju rätt blöt på sina håll, den som hastar, den får plaska vidare i dränkta skor!

Hej!

Börjar det bli en plan för helgen? Var/när?
Jag kan varsomhelst, och närsomhelst efter jobbet på fredag. Tänkte först lördag, men fredag kväll går ju också bra.
Är det dåligt med kollektivtrafik, är det kanske bättre att vänta lite medans bilar körs runt till start/mål. Så missar vi inte sista bussen!

Dog intresset alldeles? Räknade ju till 5-6 intresserade för denna helgen...
Vädret i helgen sägs bli det bästa som någonsin registrerats för september månad.

Det har dykt upp en grej nu på söndag som jag tyvärr inte kan ta mig ur. Får stå över denna gång. Hoppas ni övriga kommer iväg och att det blir en bra tur.
/Nadia

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninaida Aktivitetsvänner Nkpg Träffar 2
Kustridaren På gång i Göteborgsområdet Träffar 66
jakos Vandring Göteborgsområdet Träffar 19

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg