• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitetskompis i ÖREBRO-län?

hej allihop!
är det nån har som har hitta på nånting kul?
vill ni träffas nån gång på stan o planera en lilla tur eller bara har liten utelivs sällskap?

o'leary's kanske bli perfekt, kan sitta vid baren, eller?
ska cyklar snart bakom universiteten för en stund själv nu, det bli super muddy :)

hoppas vi hors!

Hej nyfiken

Hej allar visste inte riktigt hur man skrev in en tråd så jag valde att svara på ett meddelande =)

Jo jag undra om just denna forum är även för sådana som vill testa vandring, paddling samt möjligtvis fjällvandring?

Det är så att jag flyttade till Örebro för inte så länge sen och har börjat intressera mig mycket för friluftsliv och har inte så många kompisar som delar samma intresse.

Undrar mest om ni har tips och erfarenhet av campa, vandra och paddla i närheten av Örebro.

Vart nyss medlem på UTSIDAN.se har svårt att hitta i alla forum hitta just era inlägg av en slump via google
/ tack i förhand på svar =)
David

Re: Hej nyfiken

FairTexXx; sa:
Undrar mest om ni har tips och erfarenhet av campa, vandra och paddla i närheten av Örebro.

Det finns en hel del trevliga naturreservat i trakterna, lite drygt 100 stycken tror jag. De är lagom välordnade och har ofta vindskydd, eldplatser med ved osv. Min favorit är Kindla lite norr om Örebro.

Ha dé bra
Peter P.

Hej!

Jag skulle gärna hitta på något! Har hittat några klättrare sen jag flyttade hit för drygt ett år sen men inte någon som vill vandra eller paddla ännu så det vore jättekul.

/Sara

Nu så

Om inte regner dundrar ner så kör vi lite MTB vid markastugen (samlas där iaf) på onsdag kl 18.00. Hittills är vi 2st, så ju fler som hänger med desto roligare blir det. Jag är iaf inte det minsta superbra på mtb så det blir ju knappast nåt racertempo.

Ha det bra/

Mattias

låter bra, vi ses kl 18:00 vid mtb karta (den som står brevid lilla röda huset).

jag inte så bra men hoppas det bli kul endå :)

17:30

kl 1730 på onsdagen bestämmer vi om det blir något, att cykla i regn är inte så roligt, dessutom är det typ omöjligt att tvätta cykeln om man bor i studenlgh. Så omkring 17:30 skriver vi väl nåt här i forumet, kan vara idé att kolla om vädret är halvmeckigt

(egentligen skrev jag bara för att få inlägget på startsidan igen, för att få med flera att cykla)

//Mattias

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg