• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Är från västkusten åka till no TOPPTUR...hänga med?

Nya breda Kneissl Tanker med Naxo21 och Garmont Adrenalin är införskaffade så VISST är jag sugen på mer toppturer framöver! Let me know bara!

Det ska jag....

...höra av mig alltså. Det verkar vara några till som kan tänkas haka på.....mäjlar i veckan...yO!

Sitter även jag med nya skidor... Skall till Österike om en vecka och åka lite, men det kommer ju knappast dämpa mitt sug för toppturer i Norge. Så, självklart är jag också intresserad. Passar det bara med de övriga måstena i mitt liv så är jag med en helg i april.

påsk?

Ja, tjenare. Det har vist redan blivit april och helgerna försvinner, men jag har lite lust att dra till fjällen ändå. Den enda helgen som kan passa är nu till påsk. Lite sent påkommet kanske, spec' för en helg som är som gjord för fest hemmaomkring. Passar det ändå kanske? eller ska jag ta och cykla lite mtb i stället?

Om det blir ett svar, så skicka det gärna till min mail så att man kan byta tel.nr. (liiiite snabbare att hålla kontakt så än jag vs datorn) (märk med 'skidor') HA DET BÄST!!

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg