• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

äntligen är vi på forumet överens om en sak......

När trollmor har lagt Peter, vårt troll, och bundit fast han i gaveln, hon sjunger så sakta för Peter vårt troll de vackraste ord hon känner; aj aj aj aj aj min buff, aj aj aj aj aj min buff

Melodi: Känd barnvisa

Sovmorgon?
Vilse?
eller.......
Har trollet ätit upp dig?

Näe, är här, men ska snart till en energiskog där jag fått lov o ta vad jag vill ha, tänkte göra ett par "indianstolar" utav pinnar med snören, återkommer med foton på dom senare.
Det blir skinnrocken som jag kommer jobba med, pinnarna skall torka sammanbuntade till våren.

Nä, det är som Du säger i ditt förra inlägg, om man är vilse så har man tappat "här". Då vet man inte var man är, därför bör man stanna där man är och inte här. Det är elementärt, om jag är här så är jag helt enkelt inte vilse!

Men ibland när du är vilse kommer militären och letar efter dig,
Och militären... är ju en här.

Ni är galna och underbara.
Med så många troll i en och samma tråd kommer nu i juletider att tänka på trolltyg i tomteskogenll. - kolla morsan jag mejar ner en hel tomte armé höhöhö minns ni?

God jul på er alla troll och tomtar på utsidan.

Och Peter har lite rätt man skriver här där man är, skickar dit där man inte är. Sen så hämtar du den där där du inte är ifrån. Hem till dig där du är alltså här där man/du är...

Skit samma En riktigt God jul till er alla önskar Björken

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg