Exakt rutt är lite oklart, vi väljer bland 2-3 olika, vi vill ha bra med utrymme för spontanitet, stanna till vid lite extra vackra platser och slå upp tältet och ta små avstickare om vi går på snabbare/lättare än tänkt 😊 Vi ska alltså sova i tält.
Så till min fråga? Är det datumet ett Smart val?
Dels vädermässigt, vilket det verkar vara enligt det jag läst?
Att Fjällräven Classic börjar den 8:e?
Vet om att det är högsäsong, men vi båda uppskattar lugnet så därför är exakt rutt oklart.
Vi vandrade Jämtlandstriangeln i augusti förra året och tyckte det var "okej" mycket folk förutom vid Sylarna.
Vet att det finns flera liknande trådar, men efter att ha läst alla är det fortfarande lättast att göra en egen 😉 Uppskattar att ni delar med er av era synpunkter/erfarenheter 😃
Så till min fråga? Är det datumet ett Smart val?
Dels vädermässigt, vilket det verkar vara enligt det jag läst?
Att Fjällräven Classic börjar den 8:e?
Vet om att det är högsäsong, men vi båda uppskattar lugnet så därför är exakt rutt oklart.
Vi vandrade Jämtlandstriangeln i augusti förra året och tyckte det var "okej" mycket folk förutom vid Sylarna.
Vet att det finns flera liknande trådar, men efter att ha läst alla är det fortfarande lättast att göra en egen 😉 Uppskattar att ni delar med er av era synpunkter/erfarenheter 😃