Hej Undrar om någon på forumet har varit uppe i lapporten. mvh peter
peter notstrand 4 Augusti 2011 #1 Hej Undrar om någon på forumet har varit uppe i lapporten. mvh peter
Leffe357 4 Augusti 2011 #2 Japp, var ganska blött då jag gick där, finns bra tältplatser på vardera sida innan du går in, väl inne finns det kanske plats för två tält i mitten.
Japp, var ganska blött då jag gick där, finns bra tältplatser på vardera sida innan du går in, väl inne finns det kanske plats för två tält i mitten.
peter notstrand 4 Augusti 2011 #3 Leffe357 sa: Japp, var ganska blött då jag gick där, finns bra tältplatser på vardera sida innan du går in, väl inne finns det kanske plats för två tält i mitten. Klicka för att se resterande... Tackar för svaret !! Det låter bra Skall ta en tur med dottern dit med övernattningar och lite fiske
Leffe357 sa: Japp, var ganska blött då jag gick där, finns bra tältplatser på vardera sida innan du går in, väl inne finns det kanske plats för två tält i mitten. Klicka för att se resterande... Tackar för svaret !! Det låter bra Skall ta en tur med dottern dit med övernattningar och lite fiske