Monsen og nasjonalparkene

Monsen är en stor förebild för mig. En stor fördel med Monsen är att han inte är så där vansinnigt macho, inte ens när han blir filmad, som en del män envisas med att vara.

Tack för tips. Älskar Monsen och hans opretentiösa stil. Det enda hittills som jag inte gillat var serien där han skulle släpa ut kändisar på tur. Men den här serien verkar lovande.

Mr Monsen borde skärpa sig när det gäller matlagning. Kokar fiskbitar i en kaffepanna och mosar sönder, eller kokar några dl vatten och häller i allt möjligt och käkar. Lite mer stil & finess, tack ! Hamburgare eller Biff Ryberg ? Men Norge är ju inte känt för bra mat ---

Mr Monsen borde skärpa sig när det gäller matlagning. Kokar fiskbitar i en kaffepanna och mosar sönder, eller kokar några dl vatten och häller i allt möjligt och käkar. Lite mer stil & finess, tack ! Hamburgare eller Biff Ryberg ? Men Norge är ju inte känt för bra mat ---
Norge har ingen matkultur. Exets släkt på pappans sida är norskar och jag har fått pina i mig viss mat när vi har varit i Norge på besök.

Och jag laddade ner Nrk play till tv:n, så jag slipper titta på datorn.

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg