Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
skidspar.se är död
- Trådstartare Henkes
- Start datum
Appen har dött på min android eftersom den numera kräver google services som inte ryms i min sprängfyllda mobil.
Websidan svarar dock så här just nu:
Could not connect to the database server: User d25809 already has more than 'max_user_connections' active connections
Det finns inga gratis luncher - antingen betalar man med pengar eller med tid/reklam eller något annat. Den klassika frågan - är du konsumenten eller är du varan?
/Patrik, som gillade skidspar.se och hoppas den fixar sig igen och lite lagom reklam förstår jag krävs för en så pass bra gratistjänst
Websidan svarar dock så här just nu:
Could not connect to the database server: User d25809 already has more than 'max_user_connections' active connections
Det finns inga gratis luncher - antingen betalar man med pengar eller med tid/reklam eller något annat. Den klassika frågan - är du konsumenten eller är du varan?
/Patrik, som gillade skidspar.se och hoppas den fixar sig igen och lite lagom reklam förstår jag krävs för en så pass bra gratistjänst
Har inte haft problem att komma in hemma, men på jobbet där datorn kör gammal Windows, IE och är trög till allt på nätet.
Har ni testat alternativa hårdvaror?
Visst är det mycket reklam, men en hemmafixad alternativ sida utan finansiering har kanske inte råd att drifta så mycket snabbare eller säkrare? Och framför allt har den ju en massiv spridning så rapporter kommer in.
Har ni testat alternativa hårdvaror?
Visst är det mycket reklam, men en hemmafixad alternativ sida utan finansiering har kanske inte råd att drifta så mycket snabbare eller säkrare? Och framför allt har den ju en massiv spridning så rapporter kommer in.
igång igen
Tydligen många som söker snö:
http://www.skidspar.se/nyheter/hard-belastning-pa-sajten-just-nu
/Patrik, som ser sajten nu och blundar för reklamen
Kan det vara DDoS?
Kan det vara DDoS?
eller kollektiv skidabstinens.
Kusinen www.skridsko.net funkar
/Patrik, noll grader och grönt i dagens Karlskrona
Konstigt, funkar för mig, tom Googles Map sökningen men den tar 15 sek för jag sitter just nu med en långsam mobil uppkoppling:testat nu ikväll igen. Tvärdöd fortfarande. Man kommer till förstasidan, men inte vidare, som tex "söka anläggning via maps" - tvärkört!
Kan ju iofs vara Google Maps som är långsam och inte Skidspår.se? Vad vet jag.
Standard IT-help desk råd är väl att strta om datorn om du inte gjort det redan ;-)
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Man död i lavin på Kårsajökeln | Skidor allmänt | 1 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg