GustavOh; sa:[
Nja, jag tror inte de är Randikandidater. Det är ju inget paranormalt med extrem kroppskontroll direkt. Bara väldigt väldigt svårt.
Svårast är det nog för dem att bevisa att de kan göra det över huvud taget !
/P.D
GustavOh; sa:[
Nja, jag tror inte de är Randikandidater. Det är ju inget paranormalt med extrem kroppskontroll direkt. Bara väldigt väldigt svårt.
GustavOh; sa:FJS90/91; sa:tryffelsvinet; sa:I avancerad yoga/meditation finns personer som kan sätta sig i trance med 2 hjärtslag/minut. De försörjer då endast hjärnan med syre. De borde ägna sig åt fridykning istället.
nää... inte fridykning, dom kan visa sin teknik för Randi så får dom 1milijon dollar.. Den milijonen kan dom sedan använda för att befria Tibet eller något annat hedervärt..
http://www.jamesrandi.org/1Mill.html
Kirunafjällis; sa:Glöm inte att det från bara 17 meters djup är en helvetes väg upp..om det kombineras med djupdyk i fridykning..
Räcker skåda de förlamade svampdykare som finns i Medelhavet, om de nu är i livet mer...