30års jubileum

Som ni sett i vårprogrammet firar SKK 30 år 30/5-1/6!! Eftersom jag är en av de ansvariga som "ska göra detta evenemang oförglömligt" så är jag vidöppen för förslag och åsikter från klubbens medlemmar o andra berörda; hur vill NI spendera dessa två dagar!!? Ser fram emot en givande "debatt" här på planket! Vi ses/ Johanna.

naturligtvis måste alla klubbens profiler genom tiderna bjudas in, berusas och förnedras. för att jubiléet ska kunna skiljas från andra traditionella klubbfester måste det nog till något mer än det...

Jag tycker oxå det känns helt rätt att dra iväg någonstans; tälta, klättra å festa! Mera ideér!! Det viktigaste är såklart att så många som möjligt kan deltaga, så vi kan inte "spåra ur" hur mycket som helst..både med destination och (själv)kostnad i åtanke. Men helt klart är det att evenemanget måste vara något alldelens x-tra (supa ner o förnedra?? Ja, om det är en allmänn uppfattning så...)!!

Jag skulle ju kunna undersöka möjligheterna att få dispens att campa inne på området...det gick ju bra förra året på sista April!

Nja, borde inte en 30årsfest gå lite mer i historiens tecken, och isåfall kanske inte kjuge är det vettigaste.
Men har dock inget annat förslag på rak arm. Men någon form av klättring hade varit fint, man kanske kan vara på kullen.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg