Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
3-säsongssäck?
- Trådstartare Willes
- Start datum
Jag har en Mountain Equipment Moonwalker 2 som jag är väldigt nöjd med. Komforttemp -8C enligt ME själva. Den ligger på 1895:- (katten 100:- billigare nu än när jag köpte! ). Jag är lite småfrusen av mig men har inte frusit i den. Upp till en 10 grader med dragkedjan neddragen går det bra utan att svettas ihjäl. 1360 gram väger den enligt min köksvåg inklusive packpåsen.
Peter P.
Peter P.
En fördel med att se "bortom Haglöfs" (t ex Mountain Equipment) är att du kan beställa från utlandet och på så sätt spara en rejäl hacka. Engelska sidor säljer ofta ME's säckar.
ME säckar håller bra klass
Jag skulle vilja tipsa om Mountain Equipments sleepwalkersäckar. De håller temperaturen och är sköna att ligga i. Längden ska inte vara nåt problem då de finns i XL-variant. ME säckarna har också stretch för knäna som är grymt skönt. De är heller inte särskilt dyra. 1295 på http://www.highsport.se/produkter/sleep.html
De finns på många andra ställen också. Men på en snabbsökning kom denna upp.
[Ändrat av salle 2005-06-07 kl 08:46]
Jag skulle vilja tipsa om Mountain Equipments sleepwalkersäckar. De håller temperaturen och är sköna att ligga i. Längden ska inte vara nåt problem då de finns i XL-variant. ME säckarna har också stretch för knäna som är grymt skönt. De är heller inte särskilt dyra. 1295 på http://www.highsport.se/produkter/sleep.html
De finns på många andra ställen också. Men på en snabbsökning kom denna upp.
[Ändrat av salle 2005-06-07 kl 08:46]
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg