Här lämnar jag spår från min träning och mina naturupplevelser... mixat med lite OT...

Användarnamn: thomalin

Intressen: Klättring, Friluftsmat, Expeditioner, Fiske, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Navigering, Mountainbike, Multisport, Bär & svamp, , Klassikern, Racer, Terränglöpning, Konst, Musik

73,66km BikeAthlon!

Vet inte om det finns något som heter BikeAthlon... men nu kanske man kan säga att det finns.

För idag har jag gjort det!

Mtb flow!

Ny mtb!

I dag har jag köpt ny mtb...  lite impulsivt kanske, men är det rea så är det...

Min gamla trotjänare, en Kona Explosif från 1997 har gjort sitt i den allra stökigaste terrängen i alla fall. Jag kommer inte att göra mig av med den utan den får bli ett renoveringsobjekt istället. Den är nästan en raritet numera, med sin fina trippelreducerade stålram från Columbus.

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.