• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Zambezi Safari

Hej!
Jag är en yrkes safari guide från Zimbabwe - tänker nu att planerar en paddlingsafari på Zambezifloden i April/Maj kanske - finns där någon här som kunna tänker sig att häng med? Under tiden att jag kommer att vara i landet skulle jag också göra lite white water rafting och några dagars safari. Om det finns någon som har lust att följer med vill jag gärna hör av dig.

Mina planer är fortfarande ganska lösa och ingenting är bestämmde ännu - jag har två kompisar som ska foljer med - en svensk och en engelsman, kanske en svensk tjej med.

Visst det har varit en hel del av snack i media om orolighet i Zimbabwe, men inte UD, Brittiska eller Svensk Ambassaden i Zimbabwe avråder folk från att resa dit. Jag har familjer och en mängder kompisar som bor kvar i landet och det är helt okej att resa och bo i landet.

Hör av dig om det låter intressant. andyault@gmail.com

mvh,
Andy

Hej!

Oj, vilken häftig resa.
Jag är intresserad av att följa med. Men vad skulle det kosta? Resa ditt och det andra runt omkring?

Hör av dig//David

Kostnade??

Hej David!
Kul att du svarade! Vi har snackade en hel del om budget och vi har tänkte oss runtomkring €100 per dag - jag håller på nu med att försöker att gör det - det är rätt svårt att hitta rätt med en begränsade budget, men det flesta vi är då det bättre möjligheter vi har om att få någon bra pris.

Vad säger du om det?

Hör av dig igen om du vill veta mer. Du får gärna hör av dig till min e-post i profilen.

mvh,
Andy

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg