Yllejacka

Fick hem en tröja som kom hem nyss efter inpulsköp på Facebook reklam. Tröjan är av ylle, mycket tunn och kort för att vara vinterjacka eller skjorta, anorak. Är inte speciellt nöjd med köpet men fick ändå blodad tand och söker en lång stor ylleanorak för vintertid.
Tips?

Om det bara är längden som är problemet kanske du kan skarva den nedåt?
Ylleplagg kan tjäna på något slittåligare material över höfterna/rumpan ändå..

Fick hem en tröja som kom hem nyss efter inpulsköp på Facebook reklam. Tröjan är av ylle, mycket tunn och kort för att vara vinterjacka eller skjorta, anorak. Är inte speciellt nöjd med köpet men fick ändå blodad tand och söker en lång stor ylleanorak för vintertid.
Tips?

Man blir ju lite nyfiken på vad det är för märke och modell som du inte blev nöjd med.

Jag är lite sugen på en vadmalsanorack. Kan det vara vad du söker? Tex nåt sånt här:

kan varmt rekommendera dem. Har två stycken anoraks från dom. Ylleanorak Rough och Bomullsanorak Manic. jag köpte från trapperprodukter(.se) men jag vet inte om dom fortfarande köper in.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg