www.tierra.se

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tjena, återigen till syfte att avreagera mig... :)

Är jag helt tokigt svårtflirtad och/eller korkad? (Svara inte på den är du snäll, det är retorik nu...) Eller är det så att marknadsföringsfolket på Tierra gått vilse i sina egna vara-ute-i-naturen-drömmar? (Den får du gärna svara på, fortfarande retorik....)

Jag vill kolla på ett par byxor.
De vill att jag instället skall klicka runt på en site med bilder från "berget". En kass idé "i min bok"!

Komfort-Lätt-Martin, du brukar väl ha ett par sköna käpphästar här. Sitt upp och rid en sväng är du go!

Jo, det kan vara så att jag missat den förlösande knappen som tar mig direkt till brallorna. Men jag vill inte leta efter den knappen när jag vill titta på byxor! Leka lekar gör jag hellre någon annanstans än på Tierras site.

Brallor från Tierra till mig? Ingen aning!
Tack för ordet.

avslutad210712

Gäst
Måste säga att sidan i sin enkla utformning är genialisk......................

Instämmer helt att sidan är sjukt jobbig att navigera på, tar löjligt lång tid att hitta nåt. Tänkte skriva ett inlägg här igår när jag varit inne på sidan men orkade inte lägga nån energi på det då.
Hoppas de gör om den igen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg