Tjena,
Gäller mera pendelcykel men såg ingen forumkategori för det.
Min dyra elcykel blev stulen så nu tänkte jag bara köpa en billigare hybridcykel från XXL eller liknande. Min budget är cirka 5000 sek och cykeln skulle mest användas för längre turer under sommaren på cykelvägar och för att storhandla från butiker som är 1 mil bort på bil/cykelväg. Före min elcykel så har jag alltid använt något gammalt skrot som tog mig till punkt b från punkt a så vet inte så värst mycket vad man ska kolla efter.
Kommer jag märka någon skillnad mellan t.ex dessa?
Sista verkar ju vara cirka 2kg lättare men vet inte om det är något att bry sig om?
Gäller mera pendelcykel men såg ingen forumkategori för det.
Min dyra elcykel blev stulen så nu tänkte jag bara köpa en billigare hybridcykel från XXL eller liknande. Min budget är cirka 5000 sek och cykeln skulle mest användas för längre turer under sommaren på cykelvägar och för att storhandla från butiker som är 1 mil bort på bil/cykelväg. Före min elcykel så har jag alltid använt något gammalt skrot som tog mig till punkt b från punkt a så vet inte så värst mycket vad man ska kolla efter.
Kommer jag märka någon skillnad mellan t.ex dessa?
AX Pearl White 24, hybridcykel, unisex - Hybridcykel - | XXL
Läs mer om AX Pearl White 24, hybridcykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se
AX+ Midnight Blue 24, hybridcykel, herr - Hybridcykel - AX+ Midnight Blue 24, hybridcykel, herr | XXL
Läs mer om AX+ Midnight Blue 24, hybridcykel, herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se
SC LITE Advent 1X10 23 hybridcykel, herr - Hybridcykel - SC LITE Advent 1X10 23 hybridcykel, herr | XXL
Läs mer om SC LITE Advent 1X10 23 hybridcykel, herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se
Sista verkar ju vara cirka 2kg lättare men vet inte om det är något att bry sig om?