Nu så här när man sticker ut t ex på fjällvandring , paddling, fiske mm. Så brukar man ju alltid vija försöka få med sig det där lilla extra att sitta och njuta av efter en strapatsrik dag i våran underbara natur nära lägerelden med kanske en bit rökt renkött i handen. Man har ju länge planerat sin dyrbara lediga tid och nu vill man man ju inte snåla in på "det där lilla extra".
Vore kul att höra vad ni andra trycker ner där i "säcken" och nu menar jag det där onyttiga men ändå så goda. Typ märken på sprit cigarrer mm.
Själv försöker jag alltid medtaga en go single malt whiskey Laphroaig som i mitt tycke slår det mesta, härligt lagom rökig. Finns där plats så är ett gott rödvin aldrig fel.
Vore kul att höra vad ni andra trycker ner där i "säcken" och nu menar jag det där onyttiga men ändå så goda. Typ märken på sprit cigarrer mm.
Själv försöker jag alltid medtaga en go single malt whiskey Laphroaig som i mitt tycke slår det mesta, härligt lagom rökig. Finns där plats så är ett gott rödvin aldrig fel.