We're off

Nu bär det av imorgon till USA för att paddla i en dryg månad. Ja vi ska göra lite annat också. Jag har sån resfeber att jag snart börjar tugga på väggarna men ni slipper mig i en månad ;).
Jag har med mig en av paddlarna och min bästa sittdyna men det är bara för att jag ska kunna sitta så rakt som möjligt ohc slippa smärta, vi struntar i anledningen till. Maken klarar sig nog med hela hyrespaketet.

Allt gott till alla! Nu tror jag att jag går och tuggar lite någonstans där det inte märks... ;)

Bon voyage!

Var går paddelfärden?

Glöm inte reflexer och lampor också. Amerikanska motorbåtsägare är inte heller kända för att spara på bränslet och slököra.

Ha det gött
AV

Var går paddelfärden?

Glöm inte reflexer och lampor också. Amerikanska motorbåtsägare är inte heller kända för att spara på bränslet och slököra.

Ha det gött
AV

Reflexer och lampor packade.
Vi åker till oregon. Primärt till Snake River. Vi får se hur mycket vatten det är men Oregon och delarna runt där saknar ju inte paddelställen.
Allt gott!

Ha det så jättebra och var försiktiga.
Vi åker till Florida den 11 och är borta i en månad, vi har noll resfeber, det blir 8 :nde trippen till USA.
Lycka till.

Stefan

Packa ordentligt

Packa paddeln ordentligt. Även om jag inte har flugit så många gånger, så har jag lärt mig att dom som hanterar bagaget inte är rädda om bagaget :( .

Per

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg