• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

We feed the world

Hej

Finns det möjligtvis något på utsidan som spelade in dokumentären "We feed the world"/Vi föder världen som gick på SVT2 lördagen den 20maj? Skulle gärna vilja ha den då jag har tänkt skicka lite mail till div. personer med lite frågor om hur liknande sköts i sverige. Bla var där en bit av kycklings-produktionen som jag skulle vilja ta upp med lite folk i den svenska kycklings-näringen.

Det var en mycket bra dokumentär där man verkligen förstår att ekologisk mat och svenskproducerat är det enda som gäller. I fortsättningen kommer jag aldrig äta kyckling så länge den inte är ekologiskt uppfödd. Man förstår även hur mycket som är fel i världen och borde förändras drastiskt och omedelbart.

Toppen om någon spelat in den och skulle vilja dela med sig.

MvH Robin Borgström