• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

vriststöd och meshkalsonger

Jag blir ibland oerhört trött av vissa saker.. men andra gör mig glad, laga mat ute gör mig glad, om det är över öppen eld, med ett halser en muurikka eller på verandan på min grill.. jag gillar att grilla.. vi pratar grilla 3-5 dagar i veckan 7-8 månader om året.. när jag via en bekant hittade dessa killarna så inser jag att att allt man behöver är en hatt, en t-shirt, en husvagn och en grill!! om det sedan kräver vriststöd och meshkalsonger så får det va värt det..

BBQ Pit Boys!!

http://www.youtube.com/watch?v=VEjQ3lIZIb4&feature=channel

Vår egen chinnerunner har fått konkurens på tuben!!
 
Är du endast ikädd en hatt och T-shirt sâ ska du nog akta dig noga när du är nära grillen.
Grillad "prinskorv" är nog ingen höjdare :)