• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

VOLLEYBOLL-LAG !!!!!!!!

Hallåj!!!

Någon som känner till damlag som spelar på nivå div 3-5 i norra stockholm?? Kanske någon korp-serie???

Allt av intresse!!!

Eller finns det tjejer som har lust att bilda ett lag? Volleyboll eller möjligen basket???

//Stina

Kanoon!

Basket i norra storstockholm låter ju kanon! Jag har inte spelat sen högstadiet men saknar det fortfarande... Även volleyboll hänger jag gärna med på! Har du hittat något lag? (Jag letade lite för några år sen men gav upp)

Hör av dig!

MVH Nina

Ett tips...

Vet inte hur det är med volleyboll, men ang basket:

Det brukar vara tjejer från ett lag på SSIFs onsdags- och torsdagsträningar på IH (kl 18). De spelar i div 3 el 4. Du/ni kan ju komma på en träning och höra er för. Ev kan du prova ringa Lisa som håller i träningarna (hoppar in i laget ibland) för hänvisning till "lagledaren". Se http://www.ssif.su.se/basket.asp

Jag tror att i div 3-4, trol äv div 5 får man räkna med att resa en bit för vissa matcher, men oftast går det bra med T-bana. Enskedehallen, Brännkyrkahallen etc är vanligt.

Mvh Kalle G

volleybolllag

Hej!
Jag är en 17-årig tjej som bor i Stockholm som gärna vill starta ett volleybolllag eller gå med i ett. Jag har även kpmisar som vill.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Miaf Vollyboll lag i Malmö? Tjejforum 0
860718 lag sökes Tjejforum 4
Anna C Lag sökes! Tjejforum 3
komodo Tjej till Stockholmsbaserat C2-lag! Tjejforum 4

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg