Jag använder en Garmin GPS Map 64st för att dokumentera ett antal stigtäta områden. Så snart jag kommit hem lägger jag över spåren och WP i datorn. Eftersom GPS:n inte rymmer alla mina spår och WP så rensar jag sedan GPS:n. När det sedan är dags att ge sig ut i ett av dessa områden igen så lägger jag in de aktuella spåren och WP igen.
Så långt är allt gott och väl, MEN... spåren syns inte på kartan. För att kunna se spåren måste jag klicka på dem ett i taget och markera att jag vill se dem på kartan. Detta tar lång tid eftersom det i vissa områden handlar om ca 100 spår.
Det BORDE finnas ett sätt att markera alla spår och enbart behöva göra denna manöver EN gång.
Eller...?
Håkan F
Så långt är allt gott och väl, MEN... spåren syns inte på kartan. För att kunna se spåren måste jag klicka på dem ett i taget och markera att jag vill se dem på kartan. Detta tar lång tid eftersom det i vissa områden handlar om ca 100 spår.
Det BORDE finnas ett sätt att markera alla spår och enbart behöva göra denna manöver EN gång.
Eller...?
Håkan F