• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vinterpaddling i Stockholmstrakten

Hej,

jag har äntligen fått min torrdräkt och det saknas egentligen två saker för att återuppväcka paddelsäsongen: öppen vatten och sällskap. På sommarhalvåret paddlar jag lika ofta med sällskap som utan, men med kylan växer ju behovet av sällskap något. Finns det någon i Stockholmstrakten som är sugen på lite vinterpaddling om tillfälle ges? Jag tänker i första hand på dagsturer men är inte omöjlig...

/Måns

vinterhelgtur?

Hejhej!

Är paddelsugen jag med men skulle helst vilja sticka ut en helg! Har ni lust att ta en tur 25-27 februari? Ute kring Möja ska det vara isfri.....

/Caro

har varit ute på Mälaren med ett par vänner nu både igår och i söndags, lite blandning av att gå på isen med kajakerna, paddla genom tunn frasande is och sen öppet vatten. Väldigt härliga turer.

se bilder på kajakpaddling.nu.

på söndag är planen att sticka ut igen, med utgångspunkt fridhemskanotisterna, mälarhöjden men med möjlighet att möta upp på andra håll närmare stan...

/Öjvind

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
robertholmstrom Vinterpaddling i sthlm Paddelkompis 4
Sandin Vinterpaddling Paddelkompis 1
A2 Söker äventyrslystna paddlare i Stockholmstrakten Paddelkompis 8

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg