• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vinterpaddlare i Sundsvallstrakten

Hej.
Jag söker efter någon eller några kajakpaddlare som gillar att paddla året om , även nu på vintern alltså . Hör av er så kan vi göra sällskap . Jag bor i Njurunda .
Lasse

Vinterpaddling

Hej!

Kristoffer heter jag och är en havspaddlande kille på 30 år. Har alltid funderat på att ge mej på vinterpaddling, men då jag bor i Kramfors och har höga kusten som hemmavatten, är det lite svårt pga isläget. Tanken har slagit mej att man skulle ge sej ner mot Sundsvall och prova på, men det har aldrig blivit av.
Annars har jag paddlat både kajak och canadensare i 10 år, så en viss erfarenhet har jag väl i alla fall. Paddel säsongen här uppe brukar börja i slutet av mars (i bästa fall) och då har jag slagit mej ut genom nyis många gånger, så det är väl rätt nära vinterpaddling:)
Jag skulle gärna följa med ut,har aldrig paddlat i vattnen runt Sundsvall, så det skulle vara kul att följa med någon som har lite erfarenhet.

Vänliga hälsningar: Kristoffer

Mail: kristoffer.lundholm@telia.com
Tel: 0705333034

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Mats Jacobson Vinterpaddlare i göteborgsområdet? Paddelkompis 3
ingeback Vinterpaddlare på västkusten Paddelkompis 0

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg