vinterkurs

Hohoho en liten julklapp kanske? Nä då. Hittade denna kursen på nätet som verkade intressant. Det var mest bar lite info inför den stunde vintern, om det nu är någon som är intresserad. Men man kanske inte ska lägga ut sådan info här på forumet.

Sven

Huruvida man skall lägga ut vad och vart bestämmer ägarna av http://www.utsidan.se och det står i regelverket.. Men jag fattade i alla fall inte vart du ville komma med en länk utan någon förklarande text eller liknande..

Förövrigt så vet jag inte hur det står till med SÖS just nu, tittar man på deras kalender så skall dom inte ha någon verksamhet över huvudtaget nästa år.. Konstigt!!

-Patric-; sa:
Huruvida man skall lägga ut vad och vart bestämmer ägarna av http://www.utsidan.se och det står i regelverket.. Men jag fattade i alla fall inte vart du ville komma med en länk utan någon förklarande text eller liknande..

Förövrigt så vet jag inte hur det står till med SÖS just nu, tittar man på deras kalender så skall dom inte ha någon verksamhet över huvudtaget nästa år.. Konstigt!!

Ska försöka vara lite tydligare framöver:)

Nä det verkar klent. En vinterkurs och växtkurs är det som annonseras.

Sven

rapture; sa:
Nä det verkar klent. En vinterkurs och växtkurs är det som annonseras.

Sven

Vi får väl se hur det går för dom framöver, det har ju påannonserats en stor strukturell förändring men hitintills har jag inte sett något.. ;) Det skulle vara trist om dom inte kom upp på mattan igen, det måste finnas bra och seriösa alternativ till de militära och kvasi-militära utbildningarna, det e färdig krigat för min del..

rapture; sa:
Jodå, visst har jag det. :)
Jag gick den i februari 1998 om jag kommer ihåg rätt. Hursomhelst så var det en mycket kall (ungefär -38 grader i genomsnitt under kursen) och mycket bra kurs.
Claes och Mattias har jag haft som instruktörer tidigare på olika kurser (Mattias på vinterstrapatskursen 2000) och de är mycket duktiga så det är nog bara att slå till! :)

haskell; sa:
rapture; sa:
Jodå, visst har jag det. :)
Jag gick den i februari 1998 om jag kommer ihåg rätt. Hursomhelst så var det en mycket kall (ungefär -38 grader i genomsnitt under kursen) och mycket bra kurs.
Claes och Mattias har jag haft som instruktörer tidigare på olika kurser (Mattias på vinterstrapatskursen 2000) och de är mycket duktiga så det är nog bara att slå till! :)

Låter mycket intressant (-38 grader brrrr:)).
Tack för infon.

Sven

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg