Nån som varit där? I krokarna av Sarvesjaureh eller Tjakkikjaureh och kanske till och med har bilder?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vindelälvens källflöden
- Trådstartare Staffan Andersson
- Start datum
Om du kan tåla dig till efter sommaren ska du få bilder;-) Hämtade ut mina tågbiljetter igår Nu ska bara länstrafiken få ändan ur vagnen och, förhoppningsvis, tajma mina tågtider.Nån som varit där? I krokarna av Sarvesjaureh eller Tjakkikjaureh och kanske till och med har bilder?
Raskesven
Hmpf, får väl ta ett höstfiske där kanske Hur har ni tänkt gå förresten?
Det blir att följa Vindelälven från Ammarnäs, upp till källflödena, vidare till Laisdalen, över Fierras och slutmål Vuoggatjålme. Blir en del kringelikrokar och fiskeHmpf, får väl ta ett höstfiske där kanske Hur har ni tänkt gå förresten?
Raskesven
Om du kan tåla dig till efter sommaren ska du få bilder;-) Hämtade ut mina tågbiljetter igår Nu ska bara länstrafiken få ändan ur vagnen och, förhoppningsvis, tajma mina tågtider.
Raskesven
Missa inte primärfaktorsgiganterna i grannskapet, di swänska i varje fall!
Det blir att följa Vindelälven från Ammarnäs, upp till källflödena, vidare till Laisdalen, över Fierras och slutmål Vuoggatjålme. Blir en del kringelikrokar och fiske
Raskesven
Det blir en ordentlig bit att traska!
Hur lång tid har ni tänkt hålla på?
Det blir knappt tre veckor, så några lägerdagar här och där med fiske ges det tidsmässigt utrymme för.Det blir en ordentlig bit att traska!
Hur lång tid har ni tänkt hålla på?
Raskesven
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg