• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vill rädda er fredagskväll, UFO-Indikatorbygge för den händige!

Det var ett bra tag sen jag inmundigade starkt, men nu e ja på G, efter tre Gin o Tonic, ett bygge för alla vi, som undrar, är det sant att det finns rymdgubbar?, finns det UFOS ???
Nu har ni själva möjligheten att reda ut era bryderier i huvet en gång för alla !

Då jag själv tagit upp detta ämne i de flesta kretsar i min omgivning, bestående av både lågpannade individer, som "högre stående utbildade 2-fotade individer", så har jag noterat att "magnetiska störningar" förekommit, men ingen gått vidare med det faktumet.

Hmmmm, jag tänkte till, som gammal orienterare vet jag ju att kompassnålen rör på sig, hmmm, då kom jag på det !

Varför inte bygga en UFO-indikator !

( Om ni nu sansade nyktra anser det här vara bullshit, så se det som att jag ville rädda er fredagskväll...);)
 

Bilagor

  • kamera.jpg
    kamera.jpg
    40.5 KB · Visningar: 160
  • ufoind.jpg
    ufoind.jpg
    97.2 KB · Visningar: 155
Tack !
Jag har så mycket ideer i huvet, det här är en plats att göra va med dom, jag har mera ideer !
Kanske sänker mig själv med de här inläggena, men skits samma, man lever bara en gång!
peter1959, är väl en knäppgök, nåt vettigt ibland, totalt urballat ibland, men jag finns kvar, jag är inte avstängd än !
UFO-Indikatorn, var en grej som jag tänkt på länge, den funkar nog inte, men jag gillar udda ideer,
så kom igen med era knäppaste tankar o ideeer !
 
Senast ändrad:
Kom in i lägenheten och det syntes tydligt på min indikator att nått ufo vart inne på utsidan igen. Och se, rätt igen! ;)