Jag har fått kontakt med Werner Bühler på Stotz & Co
Fabrics & Interlinings i Zürich. Som tillverkar ETA-prooftyg. http://www.stotzfabrics.ch
Jag skickade en förfrågan till dom om det skulle vara möjligt att få köpa ETA-Proof tyg från dom. Dom skickade jättebra material i form av provbitar, men lät påskina att man var tvungen att köpa 500M eller mer! Inte så intressant! Jag skickade ett mail tillbaka och smörade lite och fick det här tillbaka:
"Hi Fredrik
Please accept my apologize for the late response. We are preparing our fair
"Première Vision" at Paris and we have a lot to do.
Normally we do not sell to private people. I think with the thought that
your cooperation may release additional activities we agree
to your inquiry in a positive way. We look forward to a sample order.
With my best regards
Werner**********************
Därför tänkte jag höra här om någon vill hänga på och beställa lite av detta eminenta tyg!
För er som inte vet vad detta är, så handlar det om ett bomullstyg som vävs mkt tätt och impregneras och som bildar ett i princip helt vattentätt tyg, med den stora fördelen att det är riktigt bekvämt. Priset ligger på ca 20Euro per löpmeter (150x100cm)
Nu vet inte jag hur dom reagerar på man beställer få antal metrar av olika färger, så man kanske skulle begränsa sig lite!
Säg vad ni tycker, och om det är intressant över huvud taget!
Vill också passa på att tala om att jag inte gör detta med något vinstintresse eller att jag på annat sätt har med detta företag att göra.
Mvh
Fredrik
Fabrics & Interlinings i Zürich. Som tillverkar ETA-prooftyg. http://www.stotzfabrics.ch
Jag skickade en förfrågan till dom om det skulle vara möjligt att få köpa ETA-Proof tyg från dom. Dom skickade jättebra material i form av provbitar, men lät påskina att man var tvungen att köpa 500M eller mer! Inte så intressant! Jag skickade ett mail tillbaka och smörade lite och fick det här tillbaka:
"Hi Fredrik
Please accept my apologize for the late response. We are preparing our fair
"Première Vision" at Paris and we have a lot to do.
Normally we do not sell to private people. I think with the thought that
your cooperation may release additional activities we agree
to your inquiry in a positive way. We look forward to a sample order.
With my best regards
Werner**********************
Därför tänkte jag höra här om någon vill hänga på och beställa lite av detta eminenta tyg!
För er som inte vet vad detta är, så handlar det om ett bomullstyg som vävs mkt tätt och impregneras och som bildar ett i princip helt vattentätt tyg, med den stora fördelen att det är riktigt bekvämt. Priset ligger på ca 20Euro per löpmeter (150x100cm)
Nu vet inte jag hur dom reagerar på man beställer få antal metrar av olika färger, så man kanske skulle begränsa sig lite!
Säg vad ni tycker, och om det är intressant över huvud taget!
Vill också passa på att tala om att jag inte gör detta med något vinstintresse eller att jag på annat sätt har med detta företag att göra.
Mvh
Fredrik