Hej jag är en trevlig go singelkille på 29 som bor i stockholm just nu,men har planer på att flytta till norrland och starta ett nytt lungnare liv. Jag skall titta på en gård utanför skellefteå på tisdag. Söker därför en tjej som gillar licksom jag att vara i naturen och åka skoter och jaga,fiska och vandra i fjälen,paddla kajak och fotografera och åka slalom mm.
Jag älskar även att laga god mat och jag är en seriös,trevlig,humoristisk,levnadsglad,äventyrare,kärleksfull och väldigt romantisk av mig och jag älskar att få
överaska,uppvackta och göra allt för och med den tjej jag blir i hopp med. Hoppas du finna och vill höra av dig så vi får lära känna varandra och se vad det kan leda till
Ha det bra Magnus
goransson.magnus@hotmail.com
Jag älskar även att laga god mat och jag är en seriös,trevlig,humoristisk,levnadsglad,äventyrare,kärleksfull och väldigt romantisk av mig och jag älskar att få
överaska,uppvackta och göra allt för och med den tjej jag blir i hopp med. Hoppas du finna och vill höra av dig så vi får lära känna varandra och se vad det kan leda till
Ha det bra Magnus
goransson.magnus@hotmail.com