Hallå där!
Någon som har lust med lite sällskap under sin resa?
Befinner mig just nu i Italien och kommer att vara här i åtminstone 2-3 veckor till.
Sitter på en bar i Milano ikväll och tänkte att det vore kul med någon att cykla med.
Efter Italien har jag ingenting spikat, jag kör bara runt helt random.. Så då tänkte jag
att jag kan få haka på någon, eller om någon hakar på mig..
Jag (läs: cykeln) är fullt utrustad med fan och hans moster och lite till, kan köra etapper
på 15 mil om dan om så önskas.
Långdistanscyklist i all ära, men jag pallar inte att vara ensam så här länge själv.
Så är du i krokarna eller helt enkelt i samma tankebanor så hör av dig.
Jag är en kul kille
Även folk utanför krokarna kan höra av sig. Så rullar jag dit.
Fan va det där lät som en kontaktannons, vilket inte är syftet..
Messa mig här på utsidan, svara på inlägget eller dra iväg ett sms. Whatever makes you happy!
/Fredrik
0703 528404
Någon som har lust med lite sällskap under sin resa?
Befinner mig just nu i Italien och kommer att vara här i åtminstone 2-3 veckor till.
Sitter på en bar i Milano ikväll och tänkte att det vore kul med någon att cykla med.
Efter Italien har jag ingenting spikat, jag kör bara runt helt random.. Så då tänkte jag
att jag kan få haka på någon, eller om någon hakar på mig..
Jag (läs: cykeln) är fullt utrustad med fan och hans moster och lite till, kan köra etapper
på 15 mil om dan om så önskas.
Långdistanscyklist i all ära, men jag pallar inte att vara ensam så här länge själv.
Så är du i krokarna eller helt enkelt i samma tankebanor så hör av dig.
Jag är en kul kille
Även folk utanför krokarna kan höra av sig. Så rullar jag dit.
Fan va det där lät som en kontaktannons, vilket inte är syftet..
Messa mig här på utsidan, svara på inlägget eller dra iväg ett sms. Whatever makes you happy!
/Fredrik
0703 528404