Vill du leka med mig?

Hallå där!
Någon som har lust med lite sällskap under sin resa?
Befinner mig just nu i Italien och kommer att vara här i åtminstone 2-3 veckor till.
Sitter på en bar i Milano ikväll och tänkte att det vore kul med någon att cykla med.

Efter Italien har jag ingenting spikat, jag kör bara runt helt random.. Så då tänkte jag
att jag kan få haka på någon, eller om någon hakar på mig..
Jag (läs: cykeln) är fullt utrustad med fan och hans moster och lite till, kan köra etapper
på 15 mil om dan om så önskas.
Långdistanscyklist i all ära, men jag pallar inte att vara ensam så här länge själv. ;)
Så är du i krokarna eller helt enkelt i samma tankebanor så hör av dig.
Jag är en kul kille ;)
Även folk utanför krokarna kan höra av sig. Så rullar jag dit.

Fan va det där lät som en kontaktannons, vilket inte är syftet.. ;)
Messa mig här på utsidan, svara på inlägget eller dra iväg ett sms. Whatever makes you happy!

/Fredrik
0703 528404

Jag lämnar i övermorgon för att ta mig via Polen, Ukraina, Rumänien och Bulgarien till Turkiet och Iran. Möjligt att det går att hooka upp nån stans beroende på hur snabbt vi tar oss.

Hej hej...

Hej! Jag tänkte ta mig ner via alperna från munschen till Italien, sitter just nu hemma i Sverige. Hur länge ska du vara kvar i Italien? Kör själv men skulle va kul med lite sällskap. Tanken är att köra österut till Venedig och sen västerut till Pisa, Florens och Rom. Beror lite på hur mycket tid det tar.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg