Har tvingats på grund av en rygg som inte bär, avbryta efter 5 dagar o 50 mil med min enhjulsfärd från Haparanda till Ystad men FORTSÄTTNING FÖLJER!!! skulle ju helst vilja ha följebil, så är det någon man eller kvinna, ung eller äldre, par eller familj som som kan tänka sig att ägna några dagar för ungdomars rökfrihet (mitt syfte med enhjulskörningen) eller ett par veckor åt att se Sverige i sakta mak, hör i så fall av Er, jag blir då oerhört glad!!!!!! Jag behöver då ha all min packning i bilen, reservcykel, mat och dricka på bestämda tider. En husvagn hade varit toppen men det går ju också bra att tälta, då vi kunnat sova över var som helst oberoende av dagsetapper och övernattningsställen!!! Jag ska fortsätta från Hörnefors 3 mil söder om Umeå, så därifrån kan man sedan dela in Sverige i olika etapper (jag menar med servicebil) från en dag till flera dagsetapper. Jag tar tacksamt emot allt! Varje etapp med service är guld värd!!! HJÄLP DETTA ÄR EN BÖN! Jag vill ju så gärna klara denna min absolut sista utmaning (garanterat) och inte sluta efter bara en fjärdedel!!!!!! Ryggen blir nog bra på ca två veckor så direkt efter midsommar eller en vecka senare skulle vi kunna köra. Slipper jag all packning, att inte bry mig om matinköp, vattenpåfyllningar mm så slipper jag all oro för det, vilket gör allt lättare. Om Du hjälper mig så är Du/Ni lika delaktig i bravaden som jag, absolut!!!!!! Jag betalar bensin, mat mm men har dock inte råd att betala någon lön då allt jag gör är ideellt och jag inte har någon sponsor som står för pengar utan bara kläder, övernattningsställen o d. !!! Dagboken hittills kan läsas på http://www.ant-sut.nu Min tripp är ju för ungdomars rökfrihet och brev har gått ut till samtliga kommuner, riksdagsmän så känner du för ungodmar och deras rökfrihet så gör du en strålande insats! TACK! och som sagt ring eller maila mig, så blir jag mycket lycklig!!!! Som smålänning har man svårt att bara helt sonika kasta in handuken!!! Du skulle också kunna cykla md mig men då ha en kärra för utrustningen, så kan vi sedan campa tillsammans! Dagsetappwerna blir då ca 5 - 7 mil/dag, är det ok? Jag har telnr 0768274149 se allt om mig på min hemsida. och Du, jag glömmer Dig aldrig om Du hjälper mig, jag ska i så fall göra allt jag kan för Dig och kanske kan vi göra någon längre paddeltur tillsammans eller något annat!!!!!!
Mvh och stort hopp om att någon ska se min bön och hörsamma densamma!!!!
Roland Fors, en seriös tok (skratttar)
Mvh och stort hopp om att någon ska se min bön och hörsamma densamma!!!!
Roland Fors, en seriös tok (skratttar)