• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vilket svampställe!

Kul grej, undrar vad som är bakgrunden. Kanske bara en desperat längtan till friluftsliv efter för lång tid i asfaltsdjungeln.

Jag har tältat i Tantolunden för länge sedan, också hyfsat centralt :)

Anders
 
Kåtan min har jag slagit upp i Spökslottsparken när något ska fixas efter/inför en vandring. Trädgårdsmästaren kom rusande en gång och informerade mig om att jag inte fick tälta där:)

Även Tegnérlunden och Observatoriekullen har haft kåtan uppställd:)

Jag har dock aldrig sovit där.

Raskesven
 
bommade tåget...

Var och vandrade på Gotland förra året, när jag kom med färjan till fastlandet missade jag sista tåget till Eskilstuna... Vandrande runt i city men hamnade man lite utåt "kanterna" så jag var cenitmeter från att dra upp tältet ute på Skeppsholmen!
Men ångrade tyvärr ideen, satt istället och läste utanför centralen.
Hade jag dragit upp tältet utanför moderna museet hade jag kunnat skylla på en "installation" som ett inlägg i debatten rörande hemlösa om mässingen dykt upp...