• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vietnam, översvämning??

Hej !
Någon som nyligen varit i Vietnam ?
Eller vet mer om översvämningarna där ?
Är det säkert att resa dit ?
Tacksam för svar!
Klas

Översvämning??

Vadå översvämning?
Jag har inte hört någonting? Ska själv dit.
Upplys mig gärna!!

Mvh Hanna

Hej!

Hej!
Jag har precis varit i vietnam och kom hem idag. Vi åkte därifrån igår och då var det vatten överallt.
Det fanns ingen el(i Hanoi) och mina släktingar säger att det kommer att ta minst 2-3 dagar innan elen kommer igen. På stora vägar så är det inte så mycket vatten men det är jätte trångt för att alla vill åka nånstans(vet inte var) och där det blir lite djupare så stannar motorer och bilar fasnar mm.
där jag bodde kunde man inte komma ut ur. Man var om ringad av vatten (i ett område) och vi brukade åka taxi så taxin kunde inte komma in dit där vi va. Men det är säkert att vara där bara man inte går och tramsar sig där det är djupt. Det fanns en död råtta som flöt omkring också. Så det är inte så fräscht och kul. Det enda det är är blött, fuktigt, regnigt, dåligt väder men lite coolt och spännande!

på den här sidan ser du lite men det här är nog det stället som är värst drabbat: http://vietnamnews.vnanet.vn/showarticle.php?num=01MIS011108

MVH [P]hillan

Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Klaz Tåg eller buss i Vietnam ? Reskompis 3
Vietnam i sommar Reskompis 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg