• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

VERDON med UCPA?

Hej! Är intresserad att höra om några ska till Verdon med UCPA? Var i Sormiou förra året och tyckte att det var en mycket lyckad resa. Jag klättrar leder ca 5-6. Min semester infaller v.29-32. MVH Johan

Verdon via Chamonix?

Hej Johan!
Som jag även sa till killen som ska till Sormiou; jag har för avsikt att ta mig till Giens vecka 30 och testa katamaran med UCPA. Dock hade det varit toppen att bila och ta vägen förbi Chamonix på vägen ned och klättra där några dagar vecka 29. Jag känner till lite folk som är i Chamonix så bostad fixar sig alltid.

Så om du tänkte bila och känner för att klättra lite i Chamonix för att sedan styra kosan mot Verdon (och Giens) får du gärna höra av dig!

Maila linsali@hotmail.com

/Linda

Verdon

Hej,
jag är bokad på Verdon v. 30 och hade tyckt det var kul med fler svenskar som ska dit.
Jag har stött på lite trassel med flygbokningar, det passar lite dåligt med tider så om någon kan tänka sig att ta sig dit på något annat sätt (med mig?) vore det kul.

Någon med liknande planer?

//Maria

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg