Katterna hungriga, får bli lite å-mete i morgon onsdag.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Prognosen förutspår både regn och blåst på flygare dagen men jag innehar både regnkläder och stövlar och hatten kan jag ju lämna hemma. Nu återstår det bara att ackumulera någorlunda motivation. Som jag har förstått det är metardagen en ren bonusdag i veckotävlingen och kräver ingen anmälan.
Återkommer i morgon med rapport, oavsett mete eller ej....
Återkommer i morgon med rapport, oavsett mete eller ej....
Nä, jag tog inte vara på friåket idag. Blev en god bok istället medans regnet till o från stänkte på frugans nyputsade fönster...
Fick ihop mat till katterna, 7 abborrar och 5 mörtar = 32p i onsdags
Anmälde inget fiske på metardagen men det blev en liten intern klubbkamp eftersom Vallgravsmetet ställdes in sent p.g.a sjukdom. Fick ihop 11 mörtar och en id, Största mörten vägde 450g , en stadig bit som krävde håv. Blåste småsik så väldigt svårt att se nappen, Så inga poäng denna dag eftersom anmälan saknades
Inget fiske har hittills hunnits med men en massa god öl har mågen bjudit på. Dagen förspilldes på en konstutställning. Smällar man får ta.Anmälan: Fredag 27/5 och Lördag 28/5.
Regn, blåst och lågtryck, förutsättningarna kunde vara bättre.
Ska fiska med "Kvarnen", så när det regnar vankas grill, Guinness och whisky!
Men några timmar på sjön borde vi få......
Jag antecknar 31 poäng. Småsikarna får du inget för.Anmälde inget fiske på metardagen men det blev en liten intern klubbkamp eftersom Vallgravsmetet ställdes in sent p.g.a sjukdom. Fick ihop 11 mörtar och en id, Största mörten vägde 450g , en stadig bit som krävde håv. Blåste småsik så väldigt svårt att se nappen, Så inga poäng denna dag eftersom anmälan saknades
Inget fiske har hittills hunnits med men en massa god öl har mågen bjudit på. Dagen förspilldes på en konstutställning. Smällar man får ta.
Sicket elände! Ibland får man bara bita på det sura äpplet... All empati till dig 🤗
Fiskar idag fredag😊
Blev ett metpass idag. Lite blåsigt men ändå avkopplande och hyggligt framgångsrikt (i mina mått)... 3 mörtar upp.. 13p ?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg