Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vart har alla rep tagit vägen?
- Trådstartare joel_l
- Start datum
Ja, tyvärr är det en massa tjuvjävlar tydligen tycker det är häftigt med en stitch platta och och gamla skruvkarbiner....
Som tur är har vi beställt nya karbiner och finffiiina stichar. Dessa kommer att bultasfast i selarna så det blir slut på tjyyveriet! Rep är osså bestält.
informationsministern
Som tur är har vi beställt nya karbiner och finffiiina stichar. Dessa kommer att bultasfast i selarna så det blir slut på tjyyveriet! Rep är osså bestält.
informationsministern
tjuvar...
Det är ju för jävligt att rep och andra prylar försvinner från väggen.
Nu i helgen fick jag reda på att anledningen till att det inte fanns rep var att de var stulna. Kanske det är bra att kolla över vem som har nycklar samt att få ut informationen om tjyvarna. Då kan ju folk hålla ögonen öppna efter dessa 20m rep. Kan inte tänka mig att det är så många som köper sådana rep som bara är 20 meter. Säkerheten bör ju lämpligen kollas upp innan vi köper in nya rep annars lär ju dom också försvinna.
Det är ju för jävligt att rep och andra prylar försvinner från väggen.
Nu i helgen fick jag reda på att anledningen till att det inte fanns rep var att de var stulna. Kanske det är bra att kolla över vem som har nycklar samt att få ut informationen om tjyvarna. Då kan ju folk hålla ögonen öppna efter dessa 20m rep. Kan inte tänka mig att det är så många som köper sådana rep som bara är 20 meter. Säkerheten bör ju lämpligen kollas upp innan vi köper in nya rep annars lär ju dom också försvinna.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg