Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vart e vår kära is?
- Trådstartare newcence
- Start datum
newcence; sa:Jag längtar redan efter lite blanka nyisar, är det fler som har samma konstiga längtan i kroppen fastän det är runt midsommar?
Hahaha,
Det måsta vara höjden av svår abstinens...
men med tanke på den värme som varit hittills i vår
så är det kanske inte helt orimligt att det skulle kunna bli lite nyis ngn morgon.
Rådet blir nog att ta fram rullskridskorna...
Visst
Det är kanske det som är så fängslande med vinteraktiviteter att man måste passa på när tillfälle bjuds och att man hinner bygga upp så mycket längtan innan den jungfruliga nyisen ligger där.
För drygt två veckor sedan åkte jag skidor i Kebnekajsefjällen. Full vinter och mer snö än på 15 år. Det fanns en hel del is på sjöarna men ytan lämpade sig mer för skidskating än för skridsko.
Det fanns nyfruset stöp på ytan här och där men inte värt resan.
Thure
Det är kanske det som är så fängslande med vinteraktiviteter att man måste passa på när tillfälle bjuds och att man hinner bygga upp så mycket längtan innan den jungfruliga nyisen ligger där.
För drygt två veckor sedan åkte jag skidor i Kebnekajsefjällen. Full vinter och mer snö än på 15 år. Det fanns en hel del is på sjöarna men ytan lämpade sig mer för skidskating än för skridsko.
Det fanns nyfruset stöp på ytan här och där men inte värt resan.
Thure
newcence; sa:Jag längtar redan efter lite blanka nyisar, är det fler som har samma konstiga längtan i kroppen fastän det är runt midsommar?
Det du ser är bara en stor vindbrunn.
Om vi bara får ett par kalla klara nätter nu så skrinnar vi igen.
Tills det kära bröder och systrar, HÅLL UT!!!!
Ps. Testa kajak. Det är faktiskt riktigt kul.
Dessutom kan man besöka samma platser och kanske drömma sig bakåt i tiden några månader;~)
Chile/ Argentina ?
Någon som sett israpporterna för Chile och Argentina ?
Säsongen borde ju börja där snart.
Jag hänger gärna med.
Någon som sett israpporterna för Chile och Argentina ?
Säsongen borde ju börja där snart.
Jag hänger gärna med.
Haha, jag drabbas ofta av känslan av att gräset är grönare: På vintern längtar man till sommarens vandringar, fiske och värme, och på sommaren längtar man till skidorna, isen, och tjocka mysiga kläder.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg