Behövde en ny resesovsäck att använda inomhus på diverse arrangemang, inga höga krav med andra ord så jag började sondera internet. Hittade ett sovtäcke på Biltema för 149 :- som var angivet till +5 grader. Perfekt tänkte jag, billigt och duger säkert alldeles utmärkt till mina behov så iväg till Biltema jag for. Precis när jag skulle sväng in på parkeringen ser jag XXL och tänker "det kan ju inte skada att kika" samtidigt som jag lovade mig själv att inte handla där. Givetvis hade de Haglöfs LIM50 på rea för 749 :- Gissa vad som hände då...
Förhoppningsvis finns det fler som har gjort liknande saker istället för att bara låta det vara bra, så fyll på med de historierna så jag slipper känna mig så ensam och kan hänvisa till "alla andra gör ju" när det blir påkommet av min sämre hälft!
Förhoppningsvis finns det fler som har gjort liknande saker istället för att bara låta det vara bra, så fyll på med de historierna så jag slipper känna mig så ensam och kan hänvisa till "alla andra gör ju" när det blir påkommet av min sämre hälft!