Jag har köpt en ny GPS och tänker sy en ny väska till denna. När jag gjorde min nuvarande väska (se bilden)så köpte jag mobiltelefonknapparna på Clas Ohlson och /eller Biltema, men där finns de ej längre. Jag vill gärna använda mobiltelefonknappar på min nya väska, dels för att kunna använda hållaren (fästet på ryggsäcken i nederkanten på bilden) som jag redan har, och för att även vid andra tillfällen kunna ha GPSen hängande i som svångremmen som brukligt med en mobiltelefon.
Då jag ej vill dissekera min nuvarande väska (tänker låta den ingå vid försäljningen av min Garmin 12CX) så behöver få tag i nya mobiltelefonknappar. Var finns dessa att uppbringa ?. Ju större plastyta desto bättre, de 2 jag använt är uppenbarligen olika stora.
Även andra tips lösningar/ fästen mottagens tacksamt.
// Per Brune
Då jag ej vill dissekera min nuvarande väska (tänker låta den ingå vid försäljningen av min Garmin 12CX) så behöver få tag i nya mobiltelefonknappar. Var finns dessa att uppbringa ?. Ju större plastyta desto bättre, de 2 jag använt är uppenbarligen olika stora.
Även andra tips lösningar/ fästen mottagens tacksamt.
// Per Brune