var finns alla friluftsintreserade tjejjer i min ålder? (16-18) har inte hittat en enda. skulle vilja träffa nån som man kan hitta på nåt kul me.//lasse
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
var e ni??????
- Trådstartare bushmaster84
- Start datum
var finns alla friluftsintreserade tjejjer i min ålder? (16-18) har inte hittat en enda. skulle vilja träffa nån som man kan hitta på nåt kul me.//lasse
Friluftsintreserade tjejer i vår ålder finns det gått om, tycker det är konstigt att du inte hittat någon/ra.
Men som sagt, scouterna är ju en idé.
Lycka till!
Friluftsintreserade tjejer i vår ålder finns det gått om, tycker det är konstigt att du inte hittat någon/ra.
Men som sagt, scouterna är ju en idé.
Lycka till!
äre onte lite sent o bli scout när man är två månader från att bli myndig?
<- "inte"bushmaster84; sa:äre onte lite sent o bli scout när man är två månader från att bli myndig?
ingen e barnsligare än mig... o ja e stollt över det!!! man har inte roligare än va man gör sig
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg