• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

var e ni??????

var finns alla friluftsintreserade tjejjer i min ålder? (16-18) har inte hittat en enda. skulle vilja träffa nån som man kan hitta på nåt kul me.//lasse

var finns alla friluftsintreserade tjejjer i min ålder? (16-18) har inte hittat en enda. skulle vilja träffa nån som man kan hitta på nåt kul me.//lasse

Friluftsintreserade tjejer i vår ålder finns det gått om, tycker det är konstigt att du inte hittat någon/ra.
Men som sagt, scouterna är ju en idé.
Lycka till!

Scouterna!

Tja jag är 14-år och går i scouterna sedan ca: 6år tillbaka. Om man vill skafa tjej kompisar så är en scoutkår ingen dum idé alls jag är kompis med alla tjejer i våran kår och även killarna.Bli medlem du åckså.

Aldrig för sent

Det är aldrig för sent att bli scout..

Början man i din ålder kommer man med när det är som roligast och har missat/slipper mycket tråkigt... ;)
Du är nu i den ålder som många scouter upplever som den roligaste scouttiden!

/Per

håller med

det blir mycket roligare att gå i scouterna när man är lite äldre. Jag har hört en massa roliga saker från de äldre från våran kår så varför missa skansen att gå med i scouterna och ha KUL!

Kunde inte sagt det bättre själv!

Dessutom är man inte äldre än man gör sig "att vara verkligt vuxen är att ha barnasinnet kvar"!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg