Hej, det är lite dåligt med vandrare i min bekantskapskrets. Jag har traskat några dagsetapper på egen fot, men det skulle vara skoj att få sällskap! Jag är ingen bergsget precis, men kliver på i hyfsat god fart över stock och sten. Bor i norra Stockholm och inser att det finns många leder att nå med kommunala färdmedel vilket ju är ett suveränt sätt att komma ut - och hem! Befinner mig mitt i livet, har inget emot medföljande hund.. Jag går alltså gärna dagsetapper men har svårt att bära mer så tält & sånt går nog bort i nuläget iallafall.
Jag ska till Alperna i höst och behöver alltså "träna" nu i sommar. Har du lust att sällskapa med mig vore det trevligt.
(jadå - en golfrunda kan också fungera, men det är vandrandet som står först på "att-göra-listan" just nu! )
Jag ska till Alperna i höst och behöver alltså "träna" nu i sommar. Har du lust att sällskapa med mig vore det trevligt.
(jadå - en golfrunda kan också fungera, men det är vandrandet som står först på "att-göra-listan" just nu! )