Hej jag är en äventyrslysten kille på 27 år som planerar att vandra i Nepal i april 2019. Vandringen ska göras från Lukla till Everest basecamp och Kala Patthar uppe på 5500 m.ö.h. Jag tänker göra det utan guide då jag vill kunna vandra i mitt eget tempo och ha gott om tid till att acklimatisera sig till den höga höjden. Jag hade dock uppskattat sällskap då jag anser att naturen upplevs som bäst om man är två eller fler. Jag söker efter någon som är beredd att kämpa till 110 % och det är ingen nackdel om du varit på minst 4000 m.ö.h innan. Jag har själv bara hållit på med det här i tre år men ändå samlat på mig lite erfarenhet av både vandring och klättring i Skandinavien och Alperna. Som person är jag en vänlig kille som man kan prata om vad som helst med. Jag är väldigt målmedveten och arbetar hårt för att uppnå mina drömmar. Jag söker främst en lugn vandringskompis som är lätt att prata med och känner sig trygg med terrängen. Ålder spelar ingen roll. Låter det intressant, tveka inte att svara!
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Vandringskompis sökes
- Trådstartare Thunder91
- Start datum