Jag tänkte vandra ett antal etapper på Roslagsleden Torsdag till Söndag (6-9/6) på egen hand. Det slår mig dock att detta vore ett utmärkt tillfälle att se om någon kompatibel person vill slå följe så att man i det långa loppet kanske får fler personer att planera fjälläventyr med. Planen är att börja från Täby och sedan gå 2,5-3 mil om dagen, vilket är vad jag normalt brukar gå. Kan du bara någon av dagarna så kan vi säkert styra upp så du sluter upp på en del av sträckan.
Kort om mig:
Jag är 34 år, har vandrat en del genom åren, lägger på tok för mycket pengar på lätta vandringsgrejer och gillar att ta mig en slurk whisky framför brasan om kvällarna.
Kort om dig:
Du gnäller inte speciellt mycket, har inte gigantiskt 25-kilosrygga och har inget emot en slurk whisky framför brasan om kvällarna.
Det var nog allt. Maila om du känner dig lockad så ser vi vart det bär.
P.S. Om du är Sverigedemokrat eller värre så är du inget för mig.
Kort om mig:
Jag är 34 år, har vandrat en del genom åren, lägger på tok för mycket pengar på lätta vandringsgrejer och gillar att ta mig en slurk whisky framför brasan om kvällarna.
Kort om dig:
Du gnäller inte speciellt mycket, har inte gigantiskt 25-kilosrygga och har inget emot en slurk whisky framför brasan om kvällarna.
Det var nog allt. Maila om du känner dig lockad så ser vi vart det bär.
P.S. Om du är Sverigedemokrat eller värre så är du inget för mig.