Jag försöker varje år att kommer iväg på någon slags vildmarks äventyr med ryggsäck och tält. Tycker det är ett bra sätt att varva ner och pusha mig själv för att ser om jag är fortfarande ung och stark ;-) Jag har mest varit i Lappland, Norge och Island. Inte alltid lätt att hitta folk med samma intresse och i år verkar det som jag inte kan lura mina vuxna barn eller kompisar att hänger med längre och undrar om det finns andra likasinnade som är kanske intresserade.
Funderar på en fyra dagars vandring i Hardangervidda vecka 32 om allting faller på plats. Tänkte följa ledarna mellan stugorna och tälta om vädret är med. Bor i närheten av Göteborg. Är en 52 årig gammal Engelsman som gillar the great outdoors och är rätt så lätt att umgås med. Lite kort varsel så om det inte funkar i år kan man kanske fundera på ett äventyr för nästa år istället.
Let me know !
Funderar på en fyra dagars vandring i Hardangervidda vecka 32 om allting faller på plats. Tänkte följa ledarna mellan stugorna och tälta om vädret är med. Bor i närheten av Göteborg. Är en 52 årig gammal Engelsman som gillar the great outdoors och är rätt så lätt att umgås med. Lite kort varsel så om det inte funkar i år kan man kanske fundera på ett äventyr för nästa år istället.
Let me know !