Vandrings kompisar!

Allt från kortare till längre turer, men jag har även tänkt gå bohusleden. Men huvudsaken är att komma ut så jag går var som helst.

Hej!

Jag bor strax utanför Göteborg och vill också ha vandringskompisar! Går gärna en sväng på Bohusleden eller så någon dag??

Jag tar gärna en sväng på bohusleden! Denna helgen blir nog tajt med tid för mig men vad sägs om en tur någon av de kommande helgerna? Någon speciell del av leden som ni vill gå?

Jag är sugen, speciellt om det är en vardag nu innan midsommar. Går gärna delar av bohusleden mellan Kungälv och Uddevalla. Svartedalen lockar! Gäller bara att kolla upp kommunikationer...vet att det går kommunikationer till Grandalen, men hur är det norrut har jag inte hunnit forska i.

Jag gillar vovvar så det är inga problem! :)

Vad kul att det är fler som är intresserade!
Jag funderar på att ge mig ut redan på fredag... hur ser det ut för er då? Eller är det helger som gäller?

Kul!

Jag är gärna med och traskar och gärna i skogen, blir lite svalare då för doggarna. Tyvärr är jag i stohlm i helgen, men sedan har jag inget planerat...kan även vardagar utom måndagar och tisdagar...på ett ungefär.

Jag tycker att fredag låter bra!
Om någon är intresserad är vi några som skall gå en del av hallandsleden 12-13 juni.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg