hejsan gott folk!
Jag har tænkt lifta ned till turkiet før att sen flyga vidare till Israel (eventuellt ta flyg tidigare/høgre upp om jag ej hinner) i September...
På vægen vill jag vældigt gærna hinna med fem,sex dagars vandring i vart fall (behøver ej vara en sex dagars vandring, ev två tre dagars etc)
Jag ælskar att vandra, har ej gjort det så jættemkt førut men klarade av en hel del 5-6 dagars turer med tælt o trangia i Nya Zeeland.
Helt enkelt undrar jag vilka stællen som ær bæst før detta?
Detta ær jag ute efter
A) Fint och høga højder (men utan att behøva strap ons etc)
B) Jag vill tælta
C) Allt i sydøstra Europa på væg mot turkiet typ (alltså ej delar av Italien etc)
Vore jættetacksam før svar men æven andra id\eer, frågor, synpunkter etc!!!
Ha en go dag allesammans!
Jag har tænkt lifta ned till turkiet før att sen flyga vidare till Israel (eventuellt ta flyg tidigare/høgre upp om jag ej hinner) i September...
På vægen vill jag vældigt gærna hinna med fem,sex dagars vandring i vart fall (behøver ej vara en sex dagars vandring, ev två tre dagars etc)
Jag ælskar att vandra, har ej gjort det så jættemkt førut men klarade av en hel del 5-6 dagars turer med tælt o trangia i Nya Zeeland.
Helt enkelt undrar jag vilka stællen som ær bæst før detta?
Detta ær jag ute efter
A) Fint och høga højder (men utan att behøva strap ons etc)
B) Jag vill tælta
C) Allt i sydøstra Europa på væg mot turkiet typ (alltså ej delar av Italien etc)
Vore jættetacksam før svar men æven andra id\eer, frågor, synpunkter etc!!!
Ha en go dag allesammans!