• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vallöften? :)

Saknas inte du de riktigt viktiga frågorna i valdebatten???

Upp till kamp för sänkt vikt på kåtor!
Garantera rätten till en ramryggsäck under 2 kg åt alla!
Förbättra vindskyddet på toppmonterade gaskök!
Kvotering av utländska märken i utbudet!

Rösta på UPNP - Utsidans PrylNördsParti!



Peter P.
 

avslutad210712

Gäst
Var på väg att förtidsrösta i går men det var så tjockt med folk att jag inte orkade tränga mig in och vilken tur det var för nu fick jag äntligen ett riktigt alternativ.

Dock måste jag få veta innan jag lägger min röst hur vi skall göra med dessa ytterlighetsgrupper som vulcanisterna och hillebanerna. Vill vi verkligen att vår seriösa profil skall sammankopplas med dessa smått fanatiska människor som bara kan upprepa sitt eget mantra.
 
Som rehabiliterad vulcanist (den ligger dock i klädkammaren) så har jag en ide. Sätt en extern ram på den. Och kräv en maxvikt på 2 Kg. Det tycker jag att partiet borde kunna fixa.

Men vad tänker partiet göra i bränslefrågan. Det finns massor av olika bränslen som inte kan inhandlas överallt.
 
Attans, Razor-partiet verkar ha försvunnit!

De var med för några år sedan och enligt uppgift hade valsedeln en bild på den karismatiske ledaren och partiets motto "all makt åt de onda". :)

Med vänliga hälsningar,
Aina

F ö kommer Razor från serien Assar
 
j_stellan; sa:
Är det nâgon som vet hur det gick för UPNP i valet? Jag har försökt hitta resultatet pâ nätet men har inte hittat det. Kollade även in valmyndighetens hemsida över övriga partier och där fanns inte UPNP. Finns det en hemlig uppgörelse mellan rikspartierna och valmyndigheten att inte redovisa UPNP?

http://www.val.se/val/val2006/slutlig/R/rike/ovriga.html

/Stellan

Jag är inte den som sprider ogrundade rykten, MEN det kan vara ett resultat av lobbygrupper från vulcanistmaffian. :)

Peter